Les Tartes de Françoise: al 30 jaar meesters in het delen van geluk!

Olivier De Bolle is zichtbaar gepassioneerd, als we hem op zijn thuiskantoor vragen iets te vertellen over zijn werk en ervaringen bij les Tartes de Françoise. Sinds 2018 is hij verantwoordelijk voor de sales en marketing van dit nu 24 filialen tellende retailbedrijf. Destijds aangetrokken, om zogezegd ‘retail competenties binnen te brengen.’ En dat heeft […]

Wanneer zet ik Mystery Shopping in? Volg de handleiding van MSPA!

Waarom kiezen voor Mystery Shopping? Wanneer kies je voor Mystery Shopping, wanneer kies je voor andere methodieken om inzicht te krijgen in de beleving van de klant? Wat is de meerwaarde van Mystery Shopping voor mijn bedrijf? Waarom is het juist nu van belang om Mystery Shopping in te zetten? De M.S.P.A. (Mystery Shoppers Professionals […]

Pop-up Boost

Een inspirerende verkoopsessie speciaal voor jouw winkelteam. Kunnen jouw medewerkers een boost gebruiken op het gebied van klantbeleving? Zoek je een enthousiaste spreker tijdens jouw regiobijeenkomst? Laat ons jouw teams verrassen en enthousiasmeren tijdens een interactieve inspiratiesessie met focus op klantbeleving en verkoopvaardigheden, onder leiding van één van onze top trainers: Stefaan Vandroogenbroeck (in België) […]

HOW TO DRIVE CUSTOMER EXPERIENCE IN AUTOMOTIVE?

Automotive CX Onderzoek 2023: 40% gemiste orders door gebrekkige klantbeleving. Vier op de tien klanten koopt op grond van hun ervaringen tijdens het salesproces bij de dealer de auto niet. Dat is een schokkende conclusie uit het Automotive CX onderzoek dat Multi-Value in samenwerking met vibber, Carmen en DCDW in 2023 heeft uitgevoerd. In het […]

Mysteryshoppers delen tips: dit laten retailers liggen

Door: Marjolein Straatman Gepubliceerd in RetailTrends op 20 november 2023 om 14:10 Het fenomeen mysteryshopper zorgt bij sommige medewerkers voor samengeknepen billen. Er ontsnapt weinig aan de keurende blik. Toch heeft een bezoekje zo zijn voordelen en valt er nu al het nodige te leren van de undercover klant.  Medewerkers die vergroeid zijn met hun […]

KwaliteitsProgramma Zorg voor apotheken in België

Een integraal kennisprogramma van APB, de Belgische federatie van zelfstandige apotheken, om patiënten beter te helpen. Inzicht in patiëntenbeleving In het kader van dit programma werkt APB samen met Multi-Value. Multi-Value geeft de deelnemende apotheken inzicht in hoe patiënten de begeleiding vanuit de apotheek ervaren. Een pseudo-patiënt bezoekt de apotheek en deze ontvangt na afloop […]

Multi-Value als keynote spreker tijdens uw event

Bent u op zoek naar een keynote spreker voor uw storemanagers of regiomanagers event? Overweeg eens om ons in te schakelen om op een inspirerende manier te vertellen over customer experience. Verschillende van onze klanten gingen u hierin al voor! Neem contact met ons op om meer te horen over de mogelijkheden.

Direct feedback en reviews over uw emails!

Onze klantfeedback tool maakt het super gemakkelijk. En met bewezen succes! Binnen enkele uren hebben we het ook voor u klaargezet! Hoe werkt het? Ook iets voor u? Stuur ons een mail voor meer informatie. Happytomeetyou@multi-value.com

AUTOMOTIVE CX AWARD

Automotive merken en Dealer Holdings in Nederland opgelet. Op 21 november maken wij tijdens een DCDW event in Almere bekend welke Dealer Holding en welk merk volgens ons de CX Award in Nederland verdient. 

Blijf op de hoogte

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en je ontvangt elk kwartaal het laatste nieuws over onze sector.