AFTER SALES SCANS (AUTOMOTIVE)

De impact van positieve klantbeleving

MAIL ONS  of  LAAT ONS U BELLEN

Het verschil maken in After Sales

De kracht van directe feedback

Positieve After Sales ervaringen zijn bepalend voor de klant om opnieuw voor het merk of verkooppunt te kiezen. Door middel van After Sales Scans met directe feedback wordt de link gelegd tussen het gedrag van de medewerker en de beleving en de aankoopbeslissing van de klant. Hiermee maken we inzichtelijk waarom klanten wel of niet :

meer kopen
actiever aanbevelen
vaker terugkomen

INFO AANVRAGEN

Klantbeleving stopt niet bij de aankoop

De 3 focuspunten

In overleg met uw After Sales Manager worden auto’s ingezet die aan een onderhoudsbeurt toe zijn. Alle contactmomenten, die voor de klant van belang zijn (van het maken van de afspraak voor de onderhoudsbeurt tot en met het ophalen van de auto en alle klantervaringen nadien) worden door de coach van Multi-Value als echte klant doorlopen.

Wanneer de coach van Multi-Value zich bekend maakt, doorloopt hij de 3 focuspunten met alle After Sales medewerkers die er invloed op hadden:

  1. De totale klantbeleving
  2. De technische audit
  3. De commerciële kansen

Ondersteuning voor de toekomst

De coach van Multi-Value biedt een concrete ondersteuning voor het hele team. Dit betekent voor zowel de medewerkers aan de receptie, de After Sales adviseurs, de monteurs, alsook de leidinggevende van het team.

Tijdens de begeleiding zet de coach steeds de pet op van de klant. Het is de taak van de coach om medewerkers te sensibiliseren wat hun gedrag betekent voor de tevredenheid en de loyaliteit van de klant.

“When you start out in a team,
you have to get the teamwork going and then you get something back.”

Michael Schumacher

happy to meet you - multi-value

Wilt u meer informatie over After Sales Scans?
Stel dan hier uw vraag.