Klantbelevingbezoeken met directe feedback en met coaching

We zijn blij dat steeds meer van onze klanten ‘the extra mile’ zetten in hun klantbelevingsprogramma’s. Steeds vaker worden we gevraagd om direct na afloop van een klantbelevingsbezoek een feedbackgesprek te houden met de medewerker over de ervaring die we als klant hebben gehad. 

Een snelle check op uw vm en winkelbeeld door onze store checkers

De ketting is zo sterk als zijn zwakste schakel. Uiteraard wilt u ervoor zorgen dat uw winkelbeeld in al uw winkels uitnodigend en tip top in orde is.

Onze NPS blijft onverminderd hoog 

Ook in het tweede kwartaal hebben we de NPS bij onze klanten gemeten en deze blijft onverminderd hoog. Over het eerste halfjaar van 2023 hebben we onze klanten ons beloond met een NPS van +62. Een mooie score, waarmee we de stijging ten opzichte van vorig jaar vast blijven houden.

Met het complete team voorbereid op 2024 boek nu een groei-expeditie workshop!

Het najaar is de periode waarin velen van ons zich gaan opmaken voor het nieuwe jaar. Met het hele team brainstormen over wat we komend jaar willen gaan doen en hoe we onze doelen gaan bereiken.

Blijf op de hoogte

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en je ontvangt elk kwartaal het laatste nieuws over onze sector.