DISC

Zelfkennis is de eerste stap
naar verbetering

 

MAIL ONS of LAAT ONS U BELLEN

DISC helpt u om nog succesvoller samen te werken en klanten gelukkiger te maken!


Wat betekent uw gedrag op de beleving van de klant?
Hoe wordt u zelf gelukkiger en succesvoller door een enthousiast contact met de klant?
Hoe memorabel is uw contact voor de klant? Waarom wordt de klant blij van u?
Wat betekent uw gedrag voor het succes van de hele organisatie?

Wat is DISC?


DISC is een middel om het gedrag van mensen in kaart te brengen waarbij we op een gemakkelijke manier ontdekken:

wie we zelf zijn en wie anderen zijn, onze klanten, onze collega’s en andere mensen met wie we omgaan
hoe we ons gedrag kunnen aanpassen in functie van de persoon met wie we omgaan of de situatie waarin we ons bevinden
welke successen we in ons werk en ons privéleven kunnen behalen door het aanpassen van ons gedrag

Waarom DISC?


Voor merken en organisaties is het belangrijk dat medewerkers, in alles wat ze doen, de klant centraal stellen. Dankzij DISC leren medewerkers zichzelf en hun klanten beter kennen en kunnen ze hun gedrag afstemmen om klanten nog gelukkiger te maken.

Dit gedrag leidt tot klanten die:

meer kopen
vaker terugkomen
actiever aanbevelen

Herkent u zich in een of meerdere gedragstendensen ?


Dominant (rood):

extravert en controlerend, direct, gedreven, prestatiegericht, hoog tempo, neemt leiding.

Interactief (geel):

extravert en relaterend, hartelijk, enthousiast, prater, impulsief, verbaal.

Stabiel (groen):

introvert en relativerend, betrokken, vriendelijk, attent, teamplayer, harmonie, gesloten, stabiel.

Consciëntieus (blauw):

introvert en controlerend, denker, observator, afwachtend, precies, gesloten, analytisch.

“Your craftsmanship is your present.
Your personality is your future.”

Delftse tegel

happy to meet you - multi-value

Wilt u meer informatie over DISC?
Stel dan hier uw vraag.