HAPPY TO PROTECT YOU SAFETY TOOLKIT
5 simpele tools voor een veilige shopbeleving voor uw klanten
Customer Experience heeft als gevolg van het coronavirus een nieuwe lading gekregen.
Klanten kiezen in toenemende mate hun winkel op basis van hun gevoel van veiligheid. Als klanten zich niet veilig voelen, verlaten ze uw winkel zonder iets te kopen en komen ze waarschijnlijk niet meer terug. Uw medewerkers kunnen het verschil maken.
Klanten dagelijks een veilige, aangename beleving geven. Dat is waar HAPPY TO PROTECT YOU u bij gaat helpen. Een complete safety toolkit om een veilige omgeving voor uw klanten en medewerkers te creëren:
Integreer een korte online survey binnen uw website of andere customer touchpoints.
Klanten kunnen binnen één minuut hun feedback met u delen over hun gevoel van veiligheid.
De feedback wordt real-time beschikbaar gesteld in onze online reporting portal.
U kunt daarbinnen filteren op locatie en kunt de verbeterpunten op het gebied van veiligheid op een overzichtelijke manier terugvinden.
De feedback kan direct omgezet worden in acties.
In onze Mobi-Audit App richten wij de checklists in die afgestemd zijn op de genomen maatregelen in uw winkel of zaak.
De App is beschikbaar voor Android, iOS of Windows Phone.
De App kan eenvoudig ook gekoppeld worden aan bestaande apps waar uw organisatie reeds mee werkt.
Aan de hand van de checklist en meetinstructies kan een snelle, objectieve scan gemaakt worden.
Actiepunten kunnen eenvoudig worden aangemaakt. Foto’s, uitleg kunnen eenvoudig worden toegevoegd.
In het Action Dashboard in onze Online Reporting portal kunnen actiepunten makkelijk worden opgevolgd.
In een online training van een uur via Zoom maken we uw medewerkers bewust van hun gedrag naar klanten:
Hoe geef je klanten bij binnenkomst het gevoel dat ze welkom zijn en veilig bij u kunnen winkelen?
Hoe leg je klanten helder uit wat zij kunnen verwachten bij hun verblijf in uw winkel en wat je van hen verwacht?
Hoe spreek je klanten op een positieve manier aan om de nieuwe spelregels en veiligheidsvoorschriften in acht te blijven nemen?
De training kan telkens op aanvraag geboekt worden voor maximaal 10 deelnemers per sessie.
MEER WETENMEER WETENLaat ons een Safety Audit uitvoeren op uw locaties:
Tezamen met u stellen we een audit-lijst op maat samen.
We trainen ons team van safety auditors (op locatie).
De auditors voeren de safety audits uit op uw locaties.
Binnen 48 uur heeft u de resultaten per locatie beschikbaar.
Medewerkers en/of locaties die de normscore behaald hebben, ontvangen van ons het Happy To Protect You Veiligheidscertificaat.
Er mogen minder mensen tegelijk in een winkel, zodat we beter afstand kunnen houden. Met de Smart Shopping Scanner S3 kun je als bezoeker en als storemanager live checken hoeveel bezoekers er in de winkel zijn.
De S3 geeft inzicht in statistieken via een online dashboard. Alle gegevens worden verwerkt en opgeslagen volgens de richtlijnen van de privacy wetgeving. Het scherm in de winkel kan bovendien gebruikt worden om de nieuwste campagnes te tonen.
De S3 is een oplossing van Eydenberg Retail Projects. Zij hebben veel ervaring bij merken en retailers binnen vooral fashion en cosmetica. Het product is ook geschikt voor grotere ketens als bijvoorbeeld bouwmarkten, elektronicazaken of warenhuizen.
Vraag bij ons nadere informatie op.