Skip to main content

Wat is Mystery Calling ?


Mystery Calling is zeer verwant aan Mystery Shopping. Mystery Calling is een onderzoeksmethode waarbij de beleving bij een telefonisch contactmoment wordt gemeten. Het kan hier gaan om de vraag naar informatie, een klachtafhandeling via de dienst-na-verkoop, een follow-up procedure, het zien van verkoopkansen, … Multi-Value doet meer dan alleen de registratie. Wij zien ook buitenkansen in klantenbeleving. Op uw verzoek kunnen we het gesprek ook opnemen. Zo beluistert u deze gesprekken eenvoudig online en past u ze toe voor trainingsdoeleinden.

Waarom Mystery Calling ?


Mystery Calling maakt ervaringen vergelijkbaar, maakt het mogelijk om een specifiek aspect of een specifieke dienst uit te lichten of om juist een totale beleving te garanderen. Mystery Calling geeft u de mogelijkheid om voor specifieke verbeterpunten opleidingen te organiseren.

Welke oplossingen biedt uw telefonische medewerker aan?

Is de gegeven informatie correct?

Stimuleert uw medewerker de verkoop?

Gerelateerde diensten

kwaliteit en service


certified MSPA mysyerty shopping

Kwaliteit en Certificering

mystery calling

Uw specialist in Mystery Calling

Pauline van Multi-Value
0032 (0)3 215 12 12