Word Mystery Shopper 2.0

Doe wat je het beste kunt: shoppen!

Is Mystery Shopping iets voor mij?

Mystery Shopper worden?

Wat kan ik verdienen als mystery shopper?

Wat doet een Mystery Shopper?


Retailers en merken willen graag weten hoe een klantencontact ervaren wordt door een echte consument. Daarom vragen ze Multi-Value naar deze ervaringen. Om dit te kunnen doen hebben we een cummunity van echte consumenten: Mystery shoppers. In elke situatie met een klant is de ervaring van die klant belangrijk: automotive, retail, horeca, overheid, medische sector, bank en verzekeringen, etc. De mystery shopper is een gewone consument die dus enkel doet wat een gewone consument ook zou doen: boodschappen doen, een inlichting vragen, een verkeerde aankoop omruilen, een nieuwe outfit laten adviseren, informatie zoeken op een website, etc. De ervaringen en indrukken geeft de mystery shopper achteraf weer in een vragenlijst. Multi-Value stelt , via het internet, consumenten voor om vrijwillig haar website te bezoeken en deel te nemen aan peilingen binnen hun dagdagelijkse situatie als consument. Je wordt gecompenseerd voor het online invullen van de vragenlijst. Afhankelijk van het onderzoek kunnen we je ook terugbetalen voor de onkosten. Ook testaankopen kunnen terugbetaald worden. Al deze informatie vind je terug in de briefing. Belangrijk om te weten is dat het hier niet om een inkomen gaat.

STAP 1: 
Lid worden van de community

Je hoeft je slechts 1 keer in te inschrijven.
 Via onderstaande link, kan je je inschrijven. Zodra je dit hebt gedaan zie je meteen alle mystery visit opdrachten waaruit je kan kiezen.

Alle gegevens die je met ons deelt worden enkel gebruikt door Multi-Value gebruikt en zijn beschermd.
Je gegevens worden nooit gedeeld met onze klanten of met derden.

STAP 2: 
Je kandidaat stellen.

Nadat je ingeschreven bent, kan je je vrijwillig kandidaat stellen voor een bezoek. Dit kan online via je computer of via jouw smartphone dankzij onze app. Je vindt er ook een beknopte briefing met meer informatie.

Onze project managers wijzen dan de bezoeken toe aan de verschillende kandidaten.

Wanneer je voor het eerst een bevestiging krijgt dat jou een bezoek werd toegewezen, zouden we het zeer waarderen als je even telefonisch contact opneemt met het bij jou dichtstbijzijnde kantoor. We zullen dan de projectspecifieke details en een aantal algemene afspraken kort met je doornemen. Deze eenmalige actie voorkomt misverstanden, waardoor jij optimaal voorbereid zult zijn voor jouw nieuwe rol als mystery shopper voor Multi-Value!

STAP 3: 
Gaan shoppen

Zodra de project manager jou een mystery visist heef toegewezen, krijg je ook meer details te zien.

Je gaat steeds als gewone consument op pad op de dag die jij ons voorgesteld hebt.

Je volgt ook de verschillende aspecten die we jou in het scenario meegeven.

Indien je een aankoop moet doen, hou dan de kassabon goed bij, want die zal je ons moeten bezorgen.

STAP 4: 
Je ervaring delen

Na jouw mystery visit verwachten we jouw ervaringen binnen de 24 uur. Dit kan je eenvoudig online doen via jouw computer , jouw tablet of jouw smartphone.

Nadat we jouw ervaringen ontvangen hebben, worden ze nagelezen door onze validators.

STAP 5: 
De compensatie

Nadat jouw rapport is goedgekeurd, betalen we automatisch de compensatie (kostenloosstelling) en de afgesproken terugbetaling van een testaankoop, zoals in de briefing beschreven staat. Zorg daarom dat je betaalgegevens correct ingevuld zijn.

Het gaat hier om een kleine en occasionale compensatie voor jouw tijd en inzet, dus zeker niet om een inkomen.

Je hier inschrijven :

Word nu lid van onze

Mystery Shopper Community

Veel gestelde vragen


Wat is mystery shopping?

In elke situatie met een klant kan een onderzoek van Multi-Value plaatsvinden: automotive, retail, horeca, overheid, medische sector, bank en verzekeringen, etc. De mystery shopper is een gewone consument die dus enkel doet wat een gewone consument ook zou doen: uw gebruikelijke boodschappen doen, een inlichting vragen, een verkeerde aankoop omruilen, een nieuwe outfit laten adviseren, informatie zoeken op een website, etc. De ervaringen en indrukken geeft de mystery shopper achteraf weer in een vragenlijst. Multi-Value stelt de internauten voor om haar website te bezoeken en deel te nemen aan peilingen binnen hun dagdagelijkse situatie als consument. De code of conduct op onze websites bepaalt de toetredingsvoorwaarden en de relatie tussen de internaut (“jij”) en Multi-Value.

Wat doet een mystery shopper?

De mystery shopper is een gewone consument die dus enkel doet wat een gewone consument ook zou doen: boodschappen doen, een inlichting vragen, een verkeerde aankoop omruilen, een nieuwe outfit laten adviseren, informatie zoeken op een website, etc.
De ervaringen en indrukken geeft de mystery shopper achteraf weer in een vragenlijst.
Het invullen van een vragenlijst is afhankelijk van het type onderzoek. In het algemeen neemt dit niet langer dan 5 tot 15 minuten in beslag. De tijd voor het bezoek is de tijd die je reeds als consument spendeert.
Andere onderzoeken die om een special verplaasting of planning vragen, vermelden in de briefing de tijd die je hiervoor nodig zal hebben.
Uiteraard respecteer je de openingsuren van de zaak.

Wat kan ik verdienen?

Multi-Value realiseert onderzoeken voor bedrijven die de mening van hun consumenten willen kennen. Het gaat onder andere om bedrijven uit volgende sectoren: automotive, retail, horeca, overheid, (para)medische sector, bank en verzekeringen, etc.die de mening van hun consumenten willen kennen.
Je wordt gecompenseerd voor het online invullen van de vragenlijst. Afhankelijk van het onderzoek kunnen we je ook terugbetalen voor de onkosten en vergoedingen.
Ook testaankopen kunnen terugbetaald worden. Meestal gaat het om een klein bedrag tot 20 euro.
Het spreekt voor zich dat het gaat om zeer kleine en occasionele compensaties die absoluut geen inkomen kunnen vormen. Deze dienen slechts als kostenloostelling voor uw toewijding en tijd.
Vooraf aan elk onderzoek informeren we je over het onderzoek en de compensatie. Je bent dus vrij om al dan niet deel te nemen.
Wij betalen per automatische overschrijving in de eerste week van de maand volgend op jouw mystery visit nadat u uw ervaring met ons hebt gedeeld door het beantwoorden van de vragenlijst.

Hoe neemt Multi-Value contact met me op?

Doorgaans communiceren we via email. In uitzonderlijke gevallen, zoals bij hoogdringendheid, kunnen we je ook contacteren per telefoon.

Hoe ontvangt u onze opdrachten?

Wekelijks sturen we een e-mail met onze openstaande opdrachten. Om deze te ontvangen moet je ingeschreven staan bij Multi-Value. Wij kunnen echter geen enkele garantie geven dat er opdrachten beschikbaar zijn die overeenkomen met uw profiel.

De motivatie, de ernst, de nauwkeurigheid, de commerciele geest en de observatie zin typeren onze mystery shoppers. Onze project managers gaan na of jij beantwoordt aan deze eigenschappen.

Je bent steeds vrij om al dan niet in te gaan op de openstaande opdrachten die we je voorstellen via mail. Indien je geslecteerd bent, ontvangt u de uitgebreide briefing met alle details.

Moet ik geld voorschieten?

In de briefing staat vermeld hoe je het bezoek moet uitvoeren. De meeste bezoeken passen naadloos in uw consumentenpatroon. Voor andere bezoeken hoeft u geen aankoop te doen maar moet je bijvoorbeeld om een inlichting te vragen.

Indien u toch een uitzonderlijke uitgave moet doen , dan worden uw kosten terugbetaald of de kostenloostelling van de opdracht houdt reeds rekening met voorschotten of uitgaven.

Zijn je bankgegevens veilig.

Wij betalen vergoedingen en via bankoverschrijving op een rekening in de euro zone + Zwitserland.
Om je te kunnen betalen vragen we je IBAN en BIC code. Deze informatie geeft ons geen enkele mogelijkheid om geld van uw rekening te debiteren. Deze informatie evenals uw persoonsgegevens worden bewaard op een beveiligde server.
Dus om u automatisch te kunnen betalen moeten deze gegevens correct zijn ingevuld in uw “persoonlijk profiel”.

Persoonsgegevens en Privacy.

Uw gegevens zijn uitsluitend voor Multi-Value. Wij gebruiken deze enkel voor interngebruik en communiceren deze onder geen beding aan derden.
Wij communiceren uw gegevens ook niet aan onze klanten, tenzij met uw uitdrukkelijke toestemming.
SPAM: Als ingeschrevene bij Multi-Value accepteer je om mails te krijgen met openstaande opdrachten. Deze worden automatisch samengesteld en verzonden. Door uw inschrijving ontvangt u geen commerciële mails van derden en geven of verkopen wij uw persoonsgegevens niet.
Je hebt altijd recht tot inzage op wijziging van uw persoonsgegevens.

APP Downloaden voor gebruik van smartphone

MV_Google-play

MV_AppStoreLogo

Via onze app (iphone & android) kan je beschikbare mystery visits zien, je kandidaat stellen en zelfs de vragenlijst invullen. Je gebruikt dezelfde login en hetzelfde paswoord als voor de website. Als URL gebruik je: https://multi-value.shopmetrics.com. (Vergeet de ‘s’ niet bij https, dit staat voor secured).