MYSTERY SHOPPING
MET FEEDBACK EN COACHING

De directe link tussen gedrag en klantbeleving

MAIL ONS  of  LAAT ONS U BELLEN

De kracht van Mystery Shopping met feedback en coaching

Meerwaarde

De meerwaarde van Mystery Shopping met feedback en coaching zit in de bekendmaking, onmiddellijk na het bezoek. Door een persoonlijk gesprek tussen de medewerker en de mystery shopper / coach wordt de link gelegd tussen het gedrag van de medewerker en de beleving en de aankoopbeslissing van de klant. Hiermee maken we direct inzichtelijk waarom klanten wel of niet :

meer kopen
vaker terugkomen
actiever aanbevelen

De kracht van feedback

Door middel van persoonlijke feedback maken we de medewerker bewust van wat hij goed doet en waar er kansen voor verbetering liggen.

Coaching naar persoonlijke groei

Vervolgens kunnen we de medewerker coachen en ondersteunen bij zijn persoonlijke en toekomstige groei. De mystery shopper / coach heeft de taak het hart en de geest van de medewerkers positief te beïnvloeden. Dit is de belangrijkste bijdrage van de coach, om medewerkers te laten groeien.

“I think it’s very important to have a feedback loop, where you’re constantly thinking about what you’ve done and how you could be doing it better. I think that’s the single best piece of advice: constantly think about how you could be doing things better and questioning yourself.”

Elon Musk

happy to meet you - multi-value

Wilt u meer informatie over Mystery Shopping met feedback en coaching?
Stel dan hier uw vraag.