MYSTERY SHOPPING
De kracht van Mystery Shopping met feedback en coaching
Meerwaarde
De meerwaarde van Mystery Shopping met feedback en coaching zit in de bekendmaking, onmiddellijk na het bezoek. Door een persoonlijk gesprek tussen de medewerker en de mystery shopper / coach wordt de link gelegd tussen het gedrag van de medewerker en de beleving en de aankoopbeslissing van de klant. Hiermee maken we direct inzichtelijk waarom klanten wel of niet :
meer kopen
vaker terugkomen
actiever aanbevelen
De kracht van feedback
Door middel van persoonlijke feedback maken we de medewerker bewust van wat hij goed doet en waar er kansen voor verbetering liggen.
Coaching naar persoonlijke groei
Vervolgens kunnen we de medewerker coachen en ondersteunen bij zijn persoonlijke en toekomstige groei. De mystery shopper / coach heeft de taak het hart en de geest van de medewerkers positief te beïnvloeden. Dit is de belangrijkste bijdrage van de coach, om medewerkers te laten groeien.

Wilt u meer informatie over Mystery Shopping met feedback en coaching?
Stel dan hier uw vraag.

























