Met z’n allen werken aan een (nog) betere klantervaring!
Wilt u van echte consumenten horen hoe zij de service binnen uw organisatie ervaren? Bij ons bent u aan het juiste adres. Wij hebben ruim 20 jaar ervaring met Mystery Shopping binnen de BeNeLux, Duitsland, Spanje, Zwitserland en Oostenrijk. Daarnaast werken wij met onze premium MSPA partners samen aan Europese projecten.
Klantbeleving is een “hot topic” binnen veel organisaties. Het is allang niet meer vanzelfsprekend dat klanten naar een bepaalde organisatie gaan op basis van prijs, reputatie en producten. Meer dan ooit heeft de klant de kans om prijzen en producten te vergelijken en een goede reputatie van een merk kan ook snel omslaan indien een negatieve social media post viraal gaat. Kortom, organisaties moeten luisteren naar hun klanten om zo de juiste beslissingen te kunnen nemen.
Wij zijn met Mystery Shopping actief in sterk uiteenlopende retail branches, zoals: automotive, finance, supermarkten, restaurants, hospitality, benzinestations & convenience stores.
Multi-Value werkt in partnership met haar klanten om de volgende doelstellingen te bereiken:
Verhogen van de klantloyaliteit
Hogere gemiddelde transactiewaarde
Meer Ambassadeurs die het merk aanbevelen ( NPS )
Mystery Shopping is meer dan ‘shoppen’ alleen!
Van Mystery Shopping naar Klantbelevingsbezoeken
Wij bij Multi-Value houden eigenlijk helemaal niet van de term “Mystery Shopping”… Het klinkt zo mysterieus en eigenlijk een beetje eng – zeker voor de medewerkers. Steeds meer klanten van ons stappen dan ook over naar de term “Klantbelevingsbezoeken”. Vroeger werd Mystery Shopping gebruikt als een tool om medewerkers te vertellen wat ze fout hadden gedaan tijdens het bezoek van de mystery shopper. Wij richten ons graag op de positieve kanten van het bezoek om op deze manier mensen te stimuleren en te motiveren.
Klantbelevingsbezoeken is een onderzoeksmethode waarbij een klant onaangekondigd een bezoek uitvoert aan een verkooppunt. Hierbij ligt het accent op de observatie, de beleving en de interactie met de medewerker.
Dankzij Klantbelevingsbezoeken willen we bij Multi-Value medewerkers bewust maken wat hun gedrag betekent voor de ervaring en de aankoopbeslissing van de klant.
We kennen verschillende vormen van Mystery Shopping, namelijk: Mystery Calling, Mystery Mailing, Mystery E-shopping, e.a.
“A brand is defined by the customer’s experience.
The experience is delivered by the employees.”
Shep Hyken

Wilt u meer informatie over Mystery Shopping?
Stel dan hier uw vraag.

























