Mystery Shopping : meer omzet en trouwe klanten?

Wij gaan de uitdaging aan.

Mystery Shopping stimuleert gedragsverandering


Mystery Shopping is een onderzoeksmethode waarbij consumenten hun beleving weergeven om zo gedetailleerde informatie te verkrijgen die in klassieke tevredenheidsonderzoeken bij klanten moeilijk te achterhalen is.

Multi-Value maakt hierbij gebruik van echte consumenten en niet van een klein panel van vaste mystery shoppers. Enkel op deze manier kunnen wij u een waarheidsgetrouw beeld geven. Door middel van een briefing/scenario zien we erop toe dat alle bezoeken vergelijkbaar zijn.

Multi-Value beoordeelt uw medewerkers niet, maar laat hen zich bewust worden van het effect van hun (positief) gedrag op de consument.

Onder Mystery Shopping beschouwen wij:

Mystery Shopping op fysieke locatie

Mystery e-Shopping online via webshop

Mystery Calling 

Gedragsverandering heeft een krachtig effect

Positief gedrag leidt tot meer promoters. Consumenten die actief bijdragen tot uw succes door uw organisatie aan te bevelen bij vrienden en kennissen. Daarnaast is er nog een tweede positief effect merkbaar: promoters spenderen meer. Met andere woorden positief gedrag heeft een gunstig effect op het aantal ambassadeurs en op de omzet.

Bij ons gaat het niet enkel om het meten. Via Mystery Shopping gaan we een positieve gedragsverandering stimuleren.

Geven jullie ook trainingen of direct feedback?

Klantbeleving is de beleving van de echte consument


De beleving van de consument draagt in zeer sterke zin bij tot het succes van een merk of organisatie. Want u en wij zelf ook – allemaal consumenten – zijn subjectief als het aankomt op koopgedrag. We laten ons leiden door emoties, ons gevoel bij ervaringen / belevingen en zoveel meer. Het zijn dan ook deze emoties die voor uw organisatie onontbeerlijk zijn om een rijkelijke groep van loyale klanten uit te bouwen.

Daarom werken wij met echte consumenten. Multi-Value is continu op zoek naar “nieuwe” mystery shoppers. Hoewel dit een intensieve activiteit is, is dit de enige mogelijkheid om u waarheidsgetrouwe resultaten te kunnen bieden.

WAT ZEGGEN ONZE KLANTEN:

It's important to know how a guest experiences our service

Bart van den Nieuwenhof I CEO La Place

This allows us to ensure that LUSH standards are the same in all stores

Marja Lützkendorf I Marketing LUSH Cosmetics

We believe customer service is equal to the value proposition in the shopping street

Bob Pearce I Leadership Development Director Europe A.S. WATSON

Borging van het klantbelevingsprogramma

ONLINE REPORTING

Alle resultaten in een overzichtelijk en gebruiksvriendelijk dashboard, beschikbaar op uw laptop, tablet en smartphone geeft u de kans om steeds in te kunnen spelen op de meest actuele resultaten waar u ook bent. Via de rapportage app kan u zelf analyses en vergelijkingen maken.

ACTIVE FEEDBACK

Bij positief gedrag bevestigen wij tegenover de medewerker waarom dit zo belangrijk is. Bij minder positief gedrag geven we de medewerker – in een voor iedereen begrijpbare taal – tips over het effect van positief gedrag in een specifieke situatie.

TEAM APP

Via een specifieke private community app zorgen we ervoor dat teams op verschillende locaties elkaar positief stimuleren. Via deze app kunnen ook tips & trics gedeeld worden. Wat blijkt : de teams die het actiefst zijn in deze community hebben ook de beste resultaten en hogere conversies.

Omdat succes begint bij goede kwaliteit

certified MSPA mysyerty shopping
meer over certificaten

pauline specialist mystery shopping

Uw specialist in Mystery Shopping

Pauline van Multi-Value
+32 (0)3 212 15 15