“Het geheim van succes is om het gewone ongewoon goed te doen.”
John D. Rockefeller Jr.
Een goeie manager wil zijn of haar team naar maximale prestaties sturen. Past toe wat hij of zij in de praktijk of een recente managementcursus heeft geleerd. Werkt zich een slag in de rondte. En toch is het niet genoeg. Het resultaat dat hij of zij voor ogen had, komt er nog niet uit.
Boek dan bij ons een Success Manager. Meewerken aan het succes van jouw team. Dat is de passie van elke Success Manager.
De Multi-Value Success Manager is bij jou op de vloer aanwezig om medewerkers te coachen en te helpen zichzelf te verbeteren. Maar is er primair voor de manager, om deze te begeleiden om als coach van zijn team succesvoller te worden.
Na 3-4 weken komt de Success Manager opnieuw langs. Observeert opnieuw aan de hand van de actiepunten uit het actieplan, spreekt met de medewerkers en manager. Geeft zijn feedback en maakt een verslag van wat goed gaat en wat nog verdere opvolging vraagt.

Een typische dag met onze Success Manager
De Success Manager gebruikt de klantbelevingsrapporten om zich voor te bereiden op zijn coachingsbezoek. Samen bepalen we bij start van de dag de prioriteiten. Vervolgens werkt hij op de vloer mee met de medewerkers. Loopt hij rond. Observeert hij het gedrag van de medewerkers (bijvoorbeeld in hun interactie met klanten). Geeft hen voorbeelden en praktische tips. En maakt aan het eind van de dag samen met de lokale manager een actieplan, waar die de komende periode mee aan het werk kan.

Na 3-4 weken komt de Success Manager opnieuw langs. Observeert opnieuw aan de hand van de actiepunten uit het actieplan, spreekt met de medewerkers en manager. Geeft zijn feedback en maakt een verslag van wat goed gaat en wat nog verdere opvolging vraagt.

Het resultaat
De manager ontwikkelt zich in zijn coachende rol, voelt zich geholpen in zijn uitdagingen. Het team wordt succesvoller en ervaart meer werkplezier.
“We zijn als X²O een nieuwe weg in geslagen. Dank zij de Success Managers van Multi-Value kunnen we onze Filiaalleiders en hun teams heel praktijkgericht coachen op zaken die nog beter kunnen. De lat ligt hoog, maar we boeken ook mooie resultaten. We vinden in Multi-Value de perfecte partner om onze ambities in Customer Excellence ook echt waar te maken.”
Sévérine Dermaux – Sales Manager X²O