COACHING & TRAINING

Samen aan de slag om
de klant centraal te stellen

 

MAIL ONS of LAAT ONS U BELLEN

DISC®

disc training persolog

Wanneer bent u bijzonder effectief?

De DISC workshops hebben als doelstelling om alle medewerkers binnen uw organisatie bewust te maken wat hun gedrag betekent voor de beleving en de aankoopbeslissing van de klant. Alles begint met het aannemen van de juiste mensen, met de juiste competenties en belangrijker nog, met de juiste mentaliteit.

Onze DISC workshops kunnen worden ingezet voor volgende modules:

aannemen van personeel
teamwork
communicatie
leiding geven
tijdmanagement

INFO AANVRAGEN MEER OVER DISC

“Alle mensen hebben de mogelijkheid om topprestaties te leveren – je moet alleen uitvinden waar ze zijn en ze van daaruit verder brengen.”

Kenneth Blanchard

NPS WORKSHOP

Iedereen zet de klant centraal

In elke organisatie, afdeling of team is er altijd wel iemand die vanuit nature graag met mensen omgaat en anderen enthousiast maakt. Bij Multi-Value noemen we deze mensen ‘Champions’. Hun gedragsstijl is positief beïnvloedend ( DISC ). In onze NPS workshops maken we gebruik van de ‘Champion’ om:

de ‘customer-first’ cultuur te bewaken
anderen te inspireren
behaalde successen met elkaar te delen

INFO AANVRAGEN MEER OVER NPS

workshop

“Good service comes naturally from the
satisfied employee who embraced the company culture.”

Tony Hsieh, Zappos

FEEDBACK TRAINING

feedback training

De kracht van directe feedback

We hebben het als managers allemaal druk. Het trainen en coachen van onze medewerkers, om hun talenten te ontwikkelen, schiet er vaak bij in. Het geven van directe en constructieve feedback is weliswaar de sleutel om medewerkers te doen groeien. Maar hoe geeft u op een effectieve manier feedback aan uw medewerkers?

Multi-Value heeft zich, dankzij de vele Klantbelevingsbezoeken met feedback en coaching ( Mystery Shopping met feedback en coaching ) bekwaamd in het geven van directe feedback. De methodologie van de feedback is gebaseerd op het GROW coaching model, door Multi-Value omgedoopt naar de 4 G-methode.

De feedback gebeurt aan de hand van het concreet beschrijven van:

Gebeurtenis
Gevoel
Gevolg
Gewenst Gedrag

INFO AANVRAGEN

“Feedback is the breakfast of Champions”

Ken Blanchard

TRAININGEN OP MAAT

One size doesn’t fit all!

Organisaties en mensen lijken niet op elkaar en daarom zijn wij bij Multi-Value van mening dat standaardtrainingen onvoldoende bijdragen aan het succes en de groei. In een snel veranderende wereld vinden we het daarom belangrijk om creatieve en innovatieve klantbelevingsprogramma’s samen met u te ontwikkelen.

Centraal staan hierbij volgende elementen:

de ‘customer-first’ cultuur
de toekomst
zichzelf opnieuw uitvinden
het enthousiasme van alle medewerkers

INFO AANVRAGEN

tailor made.png

“Innovation comes from people who take joy in their work.”

W. Edwards Deming

happy to meet you - multi-value

Wilt u meer informatie over onze trainingen?
Stel dan hier uw vraag.