Succesfactoren in de retail :
Enerzijds staat het type product dat u verkoopt in verhouding tot het aantal consumenten. Anderzijds krijgen de zeer belangrijke contact momenten met de consument niet of te weinig aandacht. Multi-Value wilt via haar blog dergelijke mechanismen in de retail op een eenvoudige manier uitleggen. Daarnaast geven we ook wat praktische tips.
Stay informed:
Meer presentaties van Multi-Value bekijken of ze volgen kan op slideshare: http://www.slideshare.net/multivalue/presentations
Twee simpele mechanismen als succesfactoren in de retail.
TWO SIMPLE MECHANISMS WILL INCREASE SUCCESS
Succesfactoren in de retail :
Enerzijds staat het type product dat u verkoopt in verhouding tot het aantal consumenten. Anderzijds krijgen de zeer belangrijke contact momenten met de consument niet of te weinig aandacht. Multi-Value wilt via haar blog dergelijke mechanismen in de retail op een eenvoudige manier uitleggen. Daarnaast geven we ook wat praktische tips.
Stay informed:
Meer presentaties van Multi-Value bekijken of ze volgen kan op slideshare: http://www.slideshare.net/multivalue/presentations
Twee simpele mechanismen als succesfactoren in de retail.
TWO SIMPLE MECHANISMS WILL INCREASE SUCCESS