Mystery Shopping : meer omzet en trouwe klanten?

Wij gaan de uitdaging aan.

Uw uitdagingen

In welke branche u ook actief bent (nationaal of internationaal), hoe u uw doelgroep ook noemt, clicks of bricks, het blijft de juiste ervaring door de consument die een belangrijke en constante rol speelt. Het is dan ook deze klantervaring die bepalend is voor het succes van de 3 grote uitdagingen:

U wilt de klantenbinding sterker maken

Voor het binden of gebonden houden van klanten zijn financiële (bv. korting) en structurele (bv. abonnement) oplossingen niet langer voldoende. De consument van vandaag wilt emotioneel gebonden worden door een enthousiast contact, persoonlijke aandacht, vertrouwen, eerlijk advies …

U wilt een stijging van de gemiddelde besteding

Consumenten met een positieve ervaring besteden gemiddeld meer. Deze positieve ervaring is nauw verbonden aan het gedrag van een medewerker. Ook hier spelen de emoties van de klant een belangrijke rol.

U wilt meer promotors voor uw organisatie of merk

Ambassadeurs of promotors brengen nieuwe consumenten tot bij u of uw producten. De Net Promoter Score is hierbij de belangrijkste graadmeter. Hij peilt immers naar de kans of iemand op basis van zijn of haar ervaring gaat aanbevelen bij vrienden of kennissen.

Het engagement dat Multi Value met u aangaat

  • Grotere klantloyaliteit
  • Betere gemiddelde transactiewaarde
  • Meer ambassadeurs

We helpen u bij het verschaffen van inzichten rond de tevredenheid van uw klanten en bouwen actieplannen om klantloyaliteit te verhogen. Hierdoor verbetert de ervaring van uw klanten doorheen alle customer touch points met betere financiële resultaten tot gevolg..

ourcommitment2

Positief gedrag leidt tot meer omzet

  • Samen naar enthousiaste consumenten
  • Sturen naar positief gedrag
  • Verbeterpunten inzichtelijk maken

Hoe iemand zicht gedraagt, bepaalt hoe een contact tussen mensen wordt ervaren. Dit geldt ook voor consumenten. Positief gedrag zorgt voor enthousiaste consumenten. Multi-Value kan een wezenlijk rol vervullen om medewerkers te sturen naar positief gedrag.
Daarom maken we het inzichtelijk waar verbeterpunten mogelijk zijn en gaan we samen met u positief gedrag stimuleren. Dit met één ultieme doel: uw uitdagingen realiseren.

MYSTERY SHOPPING MET KLANTEN MAAKT HET VERSCHIL

  • Met echte consumenten
  • Onbewogen en eerlijke belevingen
  • 1000 nieuwe consumenten per maand

U wil kunnen vertrouwen op de ervaringen van klanten. Het is dan ook onze plicht om u differentiatie en waarheidsgetrouwheid te garanderen. Daarom werken wij resoluut met echte consumenten. Consumenten die ongedwongen en eerlijk hun beleving weergeven. Consumenten die hun besteding laten afhangen van hun ervaring. Consumenten die ambassadeur kunnen worden.
Onze Genuine Customer Community groeit maandelijks aan met meer dan 1000 Europese vrijwillige consumenten. Zo kunnen wij u garanderen dat u de beleving kent van echte consumenten en niet die van een beperkt vast panel. Multi-Value houdt wel vast aan een nauw en persoonlijk contact met haar mystery shoppers.

up

GLOBALE PROJECTEN DOOR LOKAAL PROJECT MANAGEMENT


Kwaliteit en certificering
onze kantoren

Multi-Value staat dicht bij haar 200 klanten. Door onze Europese spreiding met 3 kantoren kunnen we snel bij onze klanten zijn om van gedachten te wisselen, projecten op te zetten en nieuwe ontwikkelingen voor te stellen. We waken er tevens over dat we onze klanten steeds in hun taal te woord kunnen staan. Voor internationale projecten doen we beroep op onze premium MSPA gecertificeerde partners, maar we centraliseren alle resultaten, zodat u ze eenvoudig kan bekijken en vergelijken.

26
COUNTRIES
57805
MYSTERY SHOPPERS
226
CLIENTS IN DIFFERENT BRANCHES

People of Multi-Value

Quality en certificates