Wat is het ?


Ook in de automotive industrie vindt mystery shopping plaats. Voor de automobielsector heeft Multi-Value een totaal programma ontwikkeld voor alle contactmomenten die een consument heeft tijdens en na de aankoop van een voertuig: een bezoek aan de showroom, advies bij het kiezen, het bestellen, de follow-up, de financiering, het onderhoud, … Daarnaast hebben we een onderzoeksmethode die specifiek dealers helpt bij het verbeteren van de service na de aankoop. Deze methode noemen we de Afters Sales Scan. Via deze methode meten we of alle sales opportuniteiten benut worden bij het onderhoud van een voertuig: correcte facturatie, is het onderhoud technisch correct en als belangrijkste zijn er geen opportuniteiten over het hoofd gezien? Bekijk ons filmpje om te zien hoe we dit doen.

Waarom ?


Welke wagen wordt geadviseerd?

Wordt een sales gesprek op de juiste manier opgebouwd?

Wordt een testrit voorgesteld?

Welke financieringsmethode wordt geadviseerd?

Wordt er tijd gemaakt voor de klant?



 Wordt de follow-up procedure gerespecteerd?

Worden bij een onderhoud alle opportuniteiten gecontroleerd?

kwaliteit en service


certified MSPA mysyerty shopping

Onze certificaten

Susan de groot mUlti-Value

Uw specialist in Automotive

Susan van Multi-Value
+31 (0)40 201 33 28