Wat doet een Feedback Kiosk ?


Vraagt u weleens naar de mening van uw klanten? Doet u dit dan via een online enquête of worden uw klanten opgebeld? Welke klanten bereikt u dan? Enkel die klanten die hun contactgegevens aan u gaven?
feedback kioskEr zijn immers 2 belangrijke meningen voor een retailer. De eerste is die van de klant. Heeft hij of zij de positieve ervaring gehad waar u dagelijks samen met uw team aan werkt? Zo niet, dan kan u gaan verbeteren waar nodig. U kunt achter deze mening komen door middel van een klantonderzoek om de klanttevredenheid te meten. Maar een tweede, minstens even belangrijke mening kan die van de niet-klant zijn. Waarom gaat iemand een winkel buiten zonder aankoop? Via feedback kiosk in uw verkooppunten heeft u hogere response en real-time resultaten. Dit brengt u dichter bij uw klanten.

 

Waarom een feedback kiosk ?

Concrete, aantrekkelijke vragenlijsten die een hogere response genereren

Link naar social media wanneer uw klanten fan zijn van uw merk.

Minder tevreden klanten kunnen worden benaderd zodat hun ontevredenheid snel kan worden weggehaald: complaint management.

Gerelateerde diensten

kwaliteit en service


certified MSPA mysyerty shopping

Onze certificaten

feedback kiosk

Uw specialist in Feedback Kiosk

Jelle van Multi-Value
+31 (0)40 201 33 28